2013. május 26., vasárnap

Ne olvasd el :)

Manapság már minden eszközt képesek bevetni a marketing szakemberek, csak h növeljék az adott vállalat eladását. Egyre ötletesebb, frappánsabb megoldások szükségesek a mai telített piacon. 
Biztos vagyok benne, hogy senkinek sem ismeretlen a gerillamarketing kifejezés. Újabban már a szakemberek nem bíznak a hagyományos eszközök sikerességében, így felhagyva ezekkel különféle „meghökkentő, maradandó nyomot hagyó” reklámokat, promóciókat dolgoznak ki.

Aztán hogy ezek mennyire érik el a céljukat, hát nem tudom. Van aki kifejezetten szeretni ezeket a típusú reklámokat, de biztos sokan vagyunk, akikből ellenszenvet vált ki némelyik. Én személy szerint oda vagyok értük: nekem sokkal szimpatikusabb egy agyament hirdetés vagy reklám, mint egy unalmas, „a mi mosóporunk sokkal jobb”  akció. Jó persze tegyük hozzá, hogy nem egyszer a jó ízlés határait súrolják  ezek a reklámok.  

Mint például ez is:

Aztán mindenki eldöntheti, hogy a videó segít-e meghozni az étvágyunkat :) Egyébként egyik ismerősöm már járt náluk, és - ahogy a reklámban is szerepel- valóban „baszottjó” hamburgerük van :) 

Valamelyik nap a következő marketing akcióról olvastam: az Orphea 4D rovarriasztó spray szakemberei úgy gondolták, hogy az a legtutibb, ha valóban bemutatják rovarölő szerük erejét: 

Az akcióról bővebb infó itt: http://addict.blog.hu/2013/05/16/gyilkos_oriasplakat

Azért az én kedvencem akkor is  az Old’s Spice vicces fiúja marad :) Nem mintha ettől szélsebesen nekilendülnék vásárolni a termékeiket, egyszerűen csak szeretem :) 



Mint azt tudjuk, hatékonyságuk természetesen vitatott, de az biztos, hogy mindaddig, amíg legalább egy „huuh ez de beteg :) ”  kifejezéssel illetjük ezeket a  reklámokat, eredményesebb akciók lesznek, mint hagyományos társaik.

1 megjegyzés:

  1. Ez a rovarirtós nagyon ötletes. :)

    Köszi az egészet, jól szórakoztam. Ha minden reklám ilyen lenne, sokkal szívesebben néznék tévét.

    VálaszTörlés